معماری ویلاهای بوم گردی

معماری سازگار با محیط زیست

ویلاهای Cocoon واقع در بالای رودخانه های فیروزه ای و آبشارهای سر به فلک کشیده ، در یک روستای بوم گردی در منطقه Huasteca potosina مکزیک است.

Huasteca potosina واقع در سان لوئیس پوتوسی مکزیک ، منطقه ای جغرافیایی و فرهنگی است که به خاطر آبشارهای بی شمار ، نهرهای فیروزه ای ، دره های عظیم و اکوسیستم های سرسبز جنگل مشهور است. در حالی که این یکی از اسرار محرمانه مکزیک است ، مردم سراسر جهان به دلیل جاذبه های ورزشی زیاد، کوهنوردی و مسیرهای پیاده روی از این منطقه دیدن می کنند. معماران GAS با طراحی معماری سازگار با محیط زیست و اقامتگاه های گردشگری ، تصاویری خوشه ای از ویلاهای مخروطی و بوم گردی به نام Cocoon Villas واقع در جنگل های سرسبز Huasteca potosina را به نمایش گذاشتند.

ویلاهای پیله ای که در کنار رودخانه واقع شده اند ، نماهایی پانوراما از محیط اطراف را از طریق نمای شیشه ای که با تیرچه های بامبو الماس متقاطع است ارائه می دهند. قاب بامبو هر ویلا از ویژگی های طبیعی ضد آب و دافع حشرات ، مانند کولار پشتیبانی و محافظت می کند. هر ویلا شامل دو طبقه است ، سطح زمین مخصوص مجالس اجتماعی است در حالی که طبقات بالای آن برای نقاط خواب و چشم اندازهای پانوراما اختصاص داده شده است.

اکوتوریسم

اکوتوریسم یکی از زیرمجموعه های اصلی گردشگری است ، به ویژه در مناطقی مانند Huasteca potosina – یک واحه طبیعی در مکزیک که در خارج از کشور به خوبی شناخته نشده است. اکوتوریسم به حفظ شگفتی های طبیعی مانند Husteca potosina کمک می کند. مجموعه ای از ویلاهای پیله ای که توسط GAS Architectures طراحی شده است تا بازدیدکنندگان را در زیبایی و ماجراجویی Husteca potosina بدون ایجاد اختلال در بیابان آن غرق کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *