معماری پایدار خانه ای که حوضچه آب را به باغ پشت بام متصل می کند

به Welcome to the Jungle House (WTTJH) به عنوان پناهگاهی برای یک سبک زندگی پایدار مدرن فکر کنید. زندگی بدون کربن را با مجلل ترین و هنری ترین زیبایی ممکن می کند! این طرح تغییرات آب و هوایی را با طرحی که پایداری ، چشم انداز ، جانوران و معماری را در هم آمیخته است به صورت همزیستی ترکیب می کند. WTTJH در سیدنی واقع شده است و جالب ترین ویژگی سقف آکواپونیک است که در سبک داخلی پوشانده شده است. این مثال از معماری پایدار به ما نشان می دهد که آینده برای طراحی آگاه از نظر زیست محیطی روشن است بدون این که بر شکل یا عملکرد آن خدشه وارد شود.

معماری پایدار

این خانه دو طبقه نزدیک به فروپاشی بود و در اصل منطقه 90 متری مثلثی را اشغال کرد. به دلیل کنترل دقیق میراث ، این شهر دست نخورده و ناامید بود تا اینکه پروژه جوانسازی توسط CPlusC آن را به شیوه ای زنده کرد که به آینده ای بهتر برای صنعت و کره زمین کمک می کرد.

پنجره های اصلی از فولاد از پیش زنگ زده شده اند و در کنار آنها دهانه های جدیدی با فولادی از پوشش پودری سفید براق ایجاد شده است که عنصری فوق العاده در آن زمان و اکنون به آن اضافه می کند. آرایه پنل فتوولتائیک مشکی در نمای شمالی در طول روز از نور خورشید استفاده می کند و به عنوان یک بیلبورد برای پایداری در ساختار معماری عمل می کند که در تضاد با نمای میراث اصلی است. سقف از تخت های فولادی کاشته شده است که خاک عمیقی را برای گیاهان بومی و میوه و سبزیجات فراهم می کند. تخت های باغ از حوضچه آبیاری می شوند و آب غنی از مواد مغذی ایجاد شده توسط ماهی پرنده نقره خوراکی (ماهی) ایجاد می شود!

درست از زمین تا پشت بام ، بافت های خام بتن سوخته و پانل های سیمانی الیافی را مشاهده خواهید کرد. من عاشق پلکان صعودی از چوب و بازیافت چوب به سطح اتاق خواب و حمام هستم که سختی ویکتوریایی را می افزاید. فضای داخلی با تخته های چوبی غنی و گرم که دیوارهای کف و سقف را پوشانده اند به پایان رسیده است. فضای نشیمن طبقه بالا دارای کفپوش چوبی و نیمکت چوبی/میز ناهار خوری چوبی بازیافت شده است در حالی که آشپزخانه از مجموعه ای از فلزات تراشیده و صیقلی به عنوان کنتراست با طبقات زیر مونتاژ شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *