معماری کابین های معلق در کوه های حومه کوبا

کابینی را تصور کنید که از طریق طراحی خود چشم انداز را در بر گرفته است – این دقیقاً همان حسی است که خورخه لوئیس ولیز کینتانا با طراحی کابین خود در حاشیه کوه ها در کوبا تصور کرد! این پناهگاه ارگانیک برای کسانی است که می خواهند با طبیعت ارتباط برقرار کنند و ارتباط خود را با جهان قطع کنند. کابین نماهای پانوراما از چشم انداز را به ارمغان می آورد و در عین حال از لحاظ بصری با محیط طبیعی که با دقت انتخاب شده ترکیب می شود.

طراحی معماری

ساختارهای منحصر به فرد پیله روی تخته سنگ های غول پیکر قرار گرفته اند و هر کابین در مساحت 150 متر مربع قرار دارد. مشبک های چوبی خمیده روی سکوهای بتنی که با رنگ خاکستری صخره مطابقت دارد نشسته است و به نظر می رسد که کابین از خود صخره ها متولد شده و در حال حرکت است – من واقعاً آن را دوست دارم وقتی طراحان به جزئیات کوچکتر توجه می کنند. مفهوم آنها واقعاً با محیط اطراف یکی است و از نظر بصری آرامش بخش است. شکل پیله به صورت یک تراس استقبال کننده در جلو نمایان می شود و من می توانم تصور کنم که بهترین مکان برای طلوع بی وقفه و شبهای پر ستاره است. مفهوم بالکن-ایوان باز بیشتر محیط زیبا را ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد که به معنای واقعی کلمه در چشم انداز کوبا نفس بکشید!

در این مفهوم دو سطح وجود دارد-پله ها به داخل فضای باز منتهی می شوند که دارای یک اتاق خواب و حمام با نمای 360 درجه است در حالی که سطح دیگر تا حدی در فضای باز است تا مهمانان بتوانند از آب و هوا لذت ببرند. Veliz Arquitecto از ترکیبی از برنامه های نرم افزاری استفاده کرده است – او از Sketchup برای توسعه سه بعدی و Lumion برای ارائه استفاده می کند. پس از افزودن بافت ، نور و محیط اطراف ، او را برای تکمیل لمس به فتوشاپ منتقل می کند. در پایان فرایند او ، ما این کابین های طبیعی رویایی را دریافت می کنیم که همه ما را یک قدم به رزرو پروازهای کوبا نزدیک می کند!

طراح: Veliz Arquitecto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *