معماری یا نامه ای عاشقانه به تاسمانی

خانه های کوچک در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در دوران همه گیری ، هنگامی که محدودیت های سفر هوایی و هشدارهای بهداشتی توسط خطوط هوایی و هتل ها صادر شد ، ما به دنبال سفرهای جاده ای و Airbnbs بودیم تا سرگردانی خود را پر کنیم. دیگران وقت اضافی صرف کردند تا سرانجام یک خانه کوچک بسازند و تابستان گرم خود را با مقصدی تضمین کنند که هر آخر هفته می توانند به آنجا فرار کنند. آلیس هنسن ، نویسنده سفر در استرالیا ، خانه کوچک خود را با نام Pod (موجود در Airbnb) برای دیگران ساخته و عاشق تاسمانی کرد.

معماری خانه کوچک
معماری خانه کوچک

معماری

Pod ، که توسط مجری تلویزیون پیتر مدیسون به عنوان “نامه ای عاشقانه به تاسمانی” توصیف شده است ، یک خانه کوچک است که شامل دو “غلاف” زنده است که توسط یک ردیف باریک از نورگیرها با هم ادغام شده اند. نمای بیرونی تنها با مساحت 430 متر مربع با چوب بلوط تاسمانی پیچیده شده است که با پنجره های وسیع از کف تا سقف در پشت خانه کوچک جایگزین شده است.

در پشت تپه ، پشت خانه بر روی تیرهای فولادی بالا می آید تا با جلوی خانه ادغام شود و این توهم را ایجاد می کند که همانطور که هانسن توضیح داده است در بالای سطح زمین “شناور” هستید. نورگیرهای سقفی همچنین سقف The Pod را ترسیم کرده اند و از احساس شناور با نور طبیعی طبیعی خورشید برای روشن شدن کل خانه و تمایز بصری دو غلاف به فضاهای جداگانه زندگی می کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *