پاشیدن رنگ پاییز به آشپزخانه منزل

هر فصل ایده ها و روندهای تزئینی جدیدی را به ارمغان می آورد که باعث تغییر در خانه ها در سراسر جهان می شود. ساده ترین ارجح ترین تغییرات فصلی در قالب رنگ ها ایجاد می شود و همانطور که هر سال اتفاق می افتد ، پاییز امسال همچنین داغ ترین رنگهای فصل را با خود به همراه می آورد و ما پیش نمایش خود را از این رنگهای شگفت انگیز با فضایی آغاز می کنیم که در جدول تغییرات / نوسازی تقریباً برای هر یک از ما – دکوراسیون آشپزخانه ، قرار دارد. رنگ آشپزخانه پاییزی برای سال 2021 ترکیبی زیبا از هیجان انگیز و کم رنگ است. برخی از آنها باعث برق و زرق و برق می شوند ، در حالی که دیگران پس زمینه ای آرامش بخش و آرام ایجاد می کنند.

افزودن رنگ به آشپزخانه مدرن اشکال مختلفی دارد. از پشت صحنه و پس زمینه گرفته تا لهجه ها و کابینت ها. از شیک ترین رنگ های سال گرفته تا رنگ هایی که هر بار در این زمان از سال ظاهر منظمی دارند ، به سختی می توانید این رنگ ها را هنگام ورود به پاییز نادیده بگیرید. چه آشپزخانه اجتماعی شگفت انگیزی داشته باشید که برای سرگرمی مناسب باشد و چه آشپزخانه ای جمع و جور و کاربردی ، وقت آن است که این رنگ های شیک را امتحان کنید.

رنگ سبز طعم دهنده سال است!

رنگی که بیشترین تاثیر را در خانه ها در سال 2021 می گذارد ، بدون شک سبز است و رنگی است که در طول ماه های پاییز به خوبی متورم می شود. سبز ، مانند هر رنگ دیگری ، در طیف گسترده ای از رنگ ها و رنگ ها موجود است ، اما این رنگ های تیره تر است که در آشپزخانه های سال 2021 محبوبیت بیشتری پیدا می کند. چه کابینت ها و قفسه ها تا دیوارهای برجسته و برجسته ، سبز تیره ، زیتونی و سایه هایی مانند کاج شما را مجذوب خود می کند حتی در حالی که به شما اجازه می دهد بقیه فضا را تا حد ممکن خنثی نگه دارید.

ترکیب رنگ سفید با چوب های گرم

پالت رنگی دیگری که در آشپزخانه به همان اندازه در اتاق خواب یا فضای نشیمن طرفداران زیادی دارد ، ظاهر چوبی و سفید آن است که می توانید به راحتی عاشق آن شوید. روندی که در اواخر سال 2019 ظاهر شد ، ترکیب رنگ هنوز قوی است و هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. این آشپزخانه را در آغوش بگیرید و بین رنگ های برجسته تغییر دهید تا آشپزخانه ای جذاب ، لذت بخش و سازگار ایجاد کنید که در فصول مختلف و روندهای زودگذر کار کند.

رنگ طلایی مات

بله ، ما می دانیم که طلا اولین رنگی نیست که در مورد رنگ آشپزخانه به آن فکر می کنید. اما شما هنوز هم می خواهید در فصل پاییز کمی با درخشش طلایی و کمی خیره کننده به این فضا با یراق آلات آشپزخانه و شیرهای برنجی اضافه کنید. شما حتی می توانید از آویزها و دیگر وسایل هوشمند آشپزخانه برای محیطی روشن تر و جذاب تر استفاده کنید. فقط یک اشاره از این جادوی فلزی می تواند تغییر بزرگی در آشپزخانه کوچک شما ایجاد کند.

رنگ نارنجی خوب و قابل اعتماد

بله ، ما می دانیم که این کمی بیش از حد کلیشه ای به نظر می رسد ، اما کلاسیک ها به دلایلی چنین هستند. نارنجی هرگز نمی تواند این زمان از سال را تحت تأثیر قرار دهد و افزودن آن به آشپزخانه غذاخوری یا اجتماعی شما تضمین می کند که پس زمینه ای دارید که فقط برای جشن های شکرگزاری نیز مناسب است. همانطور که در مورد پرتقال هر بار اتفاق می افتد ، شما می خواهید از رنگ در حیا استفاده کنید و فقط یک تکه پرتقال تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا آشپزخانه را در رنگ خنثی زنده کنید. محدودیت همراه با سبک مناسب راهی است که هنگام استفاده از رنگ نارنجی در آشپزخانه مدرن باید رعایت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *