دکوراسیون اتاق خواب پاییزی

کمی خنک شدن در هوا ، عصرهای راحت که نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد ، تغییر رنگ ، برگ های افتاده و زرد و نارنجی فراوان در اطراف – بسیاری پاییز را زیباترین فصل از همه آنها می دانند. ما این زمان از سال را به دلایل بیشتری دوست داریم. همچنین زمانی است که جشن ها شروع به حرکت می کنند و ما نیز از ماه های گرم به روزهای سردتر منتقل می شویم. زمان مناسبی است که از سبک و دکوراسیون بهاری / تابستانی انتخابی خود دور شوید و به دکوراسیون مناسب پاییز و زمستان بپردازید. و امسال ، ما خلاصه روندهای پاییزی خود را با نگاهی به اتاق خواب های شکل دهنده در سطح جهان شروع می کنیم!

ترندهای اتاق خواب پاییزی در سال 2021 ترکیبی زیبا از تزئینات متضاد ، الهام از عناصر طبیعی ، آرامش زیاد و احساس آرامش و تجدید قوا را به همراه می آورد. در مواقعی که تقریباً تمام روز خود را در خانه می گذرانیم ، نقش اتاق خواب در زندگی ما اهمیت بیشتری پیدا می کند. این پناهگاهی است که هنوز همه چیز در آن احساس امنیت و آرامش می کند. فضایی که هنوز همه چیز تحت کنترل ماست! بنابراین چرا در پاییز امسال با پذیرش این روندهای داغ که واقعاً دنیایی از تغییرات را ایجاد می کنند ، آن را تغییر ندهید.

تخت سر چوبی طبیعی

المانی که بدون تردید به اتاق خواب شما را بدون توجه به سبک ، چیدمان فضایی و رنگ های روی دیوارها جلوه می بخشد ، تختخواب است – قطعه مرکزی که همه چیز دیگر برای تکامل نیاز به آن دارد! و در چند فصل گذشته ، تابلوهای سردست به عنوان قطعات نمادین این روایت تبدیل شده اند و برخی از آنها به عنوان آثار هنری چشم نواز دوچندان شده اند. در پاییز امسال ، یک سر تختی چوبی انتخاب کنید و اجازه دهید بلافاصله گرما و ظرافت را به اتاق خواب اضافه کند. روی یک سرتخت چوبی مقرون به صرفه سرمایه گذاری کنید و مطمئناً از خرید پشیمان نخواهید شد.

لمس زیبایی مرمر!

ما می دانیم که سنگ مرمر در آشپزخانه ها در چند دهه اخیر فضای ثابت پیدا کرده است و میزهای جزیره ای محبوب ترین انتخاب هستند. اما با تزئین جادویی از سنگ مرمر به اتاق خواب خود کمی ارتقا دهید و مجلل جلوه دهید! ترکیب سنگ مرمر و چوب در اتاق خواب یکی از مواردی است که هرگز ناامید کننده نیست و همه چیز از دیوار برجسته و میز کنار تخت مرمر تا کف مرمر می تواند در اینجا تأثیرگذار باشد.

اتاق خواب شیک و زنانه

شیک سبکی است که ممکن است کمی زنانگی ذاتی در مورد آن وجود داشته باشد ، اما وقتی با دوز سالم مدرنیته مخلوط می شود ، در بیشتر اتاق خواب ها مناسب است. قطعات هنری دیواری بافته شده دوست داشتنی ، یافته های بازار ککهای محلی ، مجموعه ای از سوغاتی های گوناگون که از سفرهای طولانی شما در طول این سالها جمع آوری شده و یک اتاق خواب مملو از بافت های مخمل و رنگ های روشن-بسیاری از عناصر کوچک کوچک با هم ترکیب می شوند و این تصویر زیبا و مدرن را ایجاد می کنند. اتاق خواب شیک این سبکی است که در ماه های سرد پیش رو به طرز جذابی به شما خدمت می کند.

الهام گرفتن از طبیعت

چاپهای الهام گرفته از طبیعت در اتاق خواب فقط مختص بهار نیست و پاییز را می توان با برخی از این نقوش دوست داشتنی نشان داد. این روندی است که پذیرش آن آسان و مقرون به صرفه است ، ملافه و هنرهای دیواری با الگوهای گل ، طرح های برگدار و گیاهان قاب دار زیبا روی دیوار می تواند این ظاهر الهام گرفته از طبیعت را تقریباً به هر اتاق خواب اضافه کند. کاغذ دیواری یکی دیگر از گزینه های سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای استقبال از چاپ های طبیعی است. البته ، پس زمینه را خنثی نگه دارید و از الگوها فراتر نروید تا مطمئن شوید اتاق هنوز مرتب و خوش سلیقه است.

رنگهای گرم و اتاق خوابهای لایه ای

هنگام برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق خواب پاییزی ، نمی توانید از آب و هوای بیرون چشم پوشی کنید. افزودن لایه های مختلف پارچه دنج به اتاق خواب نه تنها باعث راحتی بیشتر آن می شود ، بلکه از نظر بصری نیز به شما آرامش می بخشد. رنگهای گرم و آرامش بخش برای پس زمینه ، یک نقطه کانونی روشن و راحت مانند شومینه ، این اتاق خواب دلپذیر و شاد را تکمیل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *