ویدئوی آموزش نورپردازی مصنوعی

نورپردازی مصنوعی | آشنایی با گزینه simple planning نرم افزار دیالوکس ایوو

در این قسمت از سری آموزش های نورپردازی مصنوعی توسط نرم افزار دیالوکس ,همراه با دکتر امیررضا یعقوبی با نحوه کارکردن با گزینه simple planning در نرم افزار دیالوکس ایوو آشنا خواهید شد. DIALux یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی نورپردازی است.DIALux نرم افزار پیشرو در زمینه طراحی روشنایی است که به 25 زبان رایگان در دسترس است. برنامه ریزی ، محاسبه و تجسم نور برای مناطق داخلی و خارجی, از کل ساختمانها و اتاقهای جداگانه گرفته تا پارکینگ یا روشنایی خیابان, با نرم افزار DIALux می توانید فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید .

DIALux ، یک ابزار پارامتریک است برای مدل سازی و محاسبه لومینوتکنیکی است که با هدف بدست آوردن نتایج فنی قابل اندازه گیری از نور ، به ما امکان ایجاد محیط های سه بعدی ، محاسبه و تجسم داده ها را می دهد . سپس نتایج را از طریق یک رابط گرافیکی بصری ارائه می کند.

DIALux که توسط شرکت آلمانی DIAL توسعه یافته است ، یکی از پرکاربردترین برنامه ها در جهان است ، این نرم افزار توسط بیش از 680،000 طراح روشنایی در سراسر جهان استفاده می شود. این برنامه به 25 زبان موجود است و مشارکت هایی دارد که امکان استفاده از نرم افزار با فهرست های مختلف نورپردازی از تولید کنندگان برجسته را فراهم می کند.

2 دیدگاه دربارهٔ «ویدئوی آموزش نورپردازی مصنوعی»

  1. بازتاب: نورپردازی با رویکرد توجه به سلامت کاربر - معماری پدیا

  2. بازتاب: نورپردازی مسکونی از مناظر کارایی، کیفیت و زیست محیطی - معماری پدیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *